Tuesday 24 February 2015

Review Get Clean Basic H ~ Produk Pencuci Serbaguna

Assalamualaikum wbt.

Hari ni saya nak share video pertama saya berkaitan Get Clean Basic H iaitu salah satu produk kegemaran saya. Sebenarnya saya telah diminta oleh Mak Shaklee saya a.k.a Upline saya untuk bagi talk tentang product sharing - satu slot diwaktu petang. Saya buat sharing ni masa Class 4: South Region SUPERCOMEBACK pada 24 Januari 2015 di MMU, Melaka.

Sejujurnya, saya segan nak share sebab saya berasa agak kekok bila tau adanya rakaman yang akan dibuat. Tapi, saya jadi agak seronok bila dapat menceritakan tentang kebaikan Basic H ni kepada Team Supermom SUPERCOMEBACK.

Saya berharap sangat apa yang saya share ni memberi manfaat kepada semua.
Selamat menonton.

p/s: Sekiranya terdapat kekurangan yang dapat saya perbaiki dimasa akan datang, harap rakan-rakan semua dapat memberikan komen dan tunjuk ajar.



No comments:

Post a Comment