Tuesday, 8 November 2016

Sinki Dapur Berkilat Dengan Basic H Shaklee

Assalamualaikum semua.

Nak bagitau, aritu saya terlebih rajin. Maka saya masuk dapur lepas kemas di ruang tamu. Lepas tu saya pun buka la tengok bawah rak pinggan-mangkuk yang letak atas sinki dapur.

Punya la kotor habis sinki tu. Nasib baik saya ada pencuci serbaguna Basic H dari Shaklee. Sental sekejap je. Dah bersih.

Berkilat aih bak hang. Tak payah susah-susah nak sental ngn berus kawat ke, berus dawai ke. Saya pakai berus sabut je. Gosok-gosok dah bersih. Hanya beberapa titis je Basic H boleh menghilangkan kesan degil.


Tangan saya pun xde mengelupas dan gatal-gatal walaupun kulit saya ni dikategorikan kulit sensetif. Alhamdulillah. Pencuci Serbaguna Basic H ni bahan-bahannya adalah semulajadi bebas daripada toksik, toksin, pewarna, pewangi dan bahan klinikal yang merbahaya. Tak sungguh saya tak kata. memang berbaloi beli Basic H Shaklee ni.





Sesiapa yang berminat nak tau atau membeli Basic H ni boleh pm|wasap|sms saya ya:

Haliza Kamis 017-6396124
Kamarul Rahmat 017-3368777

Pengedar Shaklee PRO Anda
SID 894712



#tsunamishaklee #testimonishaklee #shaklee #shakleemurah #basich #pencuciserbaguna #shakleesetiaalam #shakleeshahalam #shakleeklang #shakleesubang #cod #postageseluruhmalaysia