Sunday 20 July 2014

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream

  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary






Testimoni:
===========
  • Anak dara saya, Bashirah Qairina (umur 2 tahun) mempunyai kulit yang sensetif. Bayangkan kalau waktu panas, kulit dia akan timbul merah-merah, gatal-gatal, merenyam... Kesian kat dia... Lagilah kalu dia berpeluh.. Nak tolong garu dia tak bagi. Jalan penyelesaian yang saya ambil ialah, saya akan sapukan Herbal Blend selepas setiap kali waktu dia mandi. Alhamdulillah... Kulit dia dah berkurang gatal dan adakalanya langsung tak menggaru... Kulit dia pun dah halus-mulus... Alhamdulillah... Syukur...

  • Tumit kaki suami saya merekah dan kasar (dah naik kematu)... Maklumlah.. Kerja hari-hari pakai kasut bertutup... Saya bagi  beliau pakai Herbal Blend ni selama seminggu. Hasilnya amat menakjubkan... Kulit kasar dah tak da. Kulit merekah dah bertambah baik... Alhamdulillah.. Syukur...


(Mode: Maaf gambar tak ada sebab tak jangka kesannya begitu cepat) 

Info dan Pesanan:
Haliza Kamis
H/P: 017-6396124
ID: 894712

No comments:

Post a Comment