Monday 20 January 2014

Hilangkan Kesan Degil Dengan Basic H ~ Kuali Ku Bersinar Semula… Tak Perlu Nak Sental Bagai….

Pagi tadi belek-belek sambil mengemas tingkat pinggan mangkuk, ternampak pulak kuali ni. Niat hati nak buang dah kuali ni sebab suami masak pakai sudip plastik sebelum ni. Habis cair sudip plastik tu. Sebelum ni dah cuba sental tapi tak hilang. Saya cakap ngan suami... Biar je la dulu kuali tu... Ade masa saya gonyoh kuali tu… Tempat yang kena tu kat tengah-tengah kuali....

Kesimpulannya... Hari ni saya terlebih rajin ok... Apa lagi... Saya capai pencuci sebaguna Shaklee Basic H… Saya lap sekali lalu je Basic H tu kat kuali.. Pastu saya biarkan sekejap… Lebih kurang 15 minit jugak la saya biarkan. Lepas tu saya pun ambil span cuci pinggan… Saya sental dan sental… Amazingly…. Kesan coklat iaitu kerak yang degil yang saya suatu masa dulu pernah saya sental sebelum ni yang susah nak tanggal… Yang dah berkerak tu… lagi-lagi kat cuping kuali... Dengan mudah boleh tanggal… Memang ajaib…

Rasa-rasanya lah kan, memang rugi sangat-sangatlah kalau saya nak buang kuali tu… Sentimental value tu… Beli masa first masuk rumah sewa, lepas bergelar isteri kepada En Kamarul Rahmat… Cinta hati saya… Untuk suamiku… Yes!!! Kuali dah macam baru semula….   :)





Sebarang Pembelian @ Pertanyaan:
Call / SMS / WA :  017-6396124

Email saya:  ajotngu21@gmail.com
Add Fb saya : http://www.facebook.com/mamabatrisya untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/SihatCergasAnggunCantik untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

No comments:

Post a Comment