Friday 3 October 2014

Get Clean Water Pitcher Shaklee: Air Rasa Lazat dan Manis


Saya suka sangat minum air daripada Water Pitcher Shaklee ni. Sebab airnya rasa manis dan lazat. Rasanya tak macam air mineral biasa. Meh sini saya cerita sedikit tentang Get Clean Water Pitcher Shaklee yang hebat ni.

  • Yang PERTAMA di dunia yang menggunakan filter blok karbon yang dibuat daripada Tempurung Kelapa yang tahan lasak serta mesra alam.
  •  Yang PERTAMA ada meter untuk ukur kapasiti air yang telah ditapis.
  • 1 filter boleh menapis sehingga 303 liter air (80 gelen).
  • Boleh menapis sehingga 99% bahan pencemaran termasuk klorin, merkuri, plumbum.
  •  Ringan, mudah dibawa, tidak memerlukan elektrik atau bateri.
  • BPA free plastik.

Inilah rupa starter pack Get Clean Water Pitcher
Termasuk 4 filter, 1 housing (untuk pegang filter) dan 1 jug.







 
Sebarang Pertanyaan dan Pembelian:
Call / SMS / WA :  017-6396124

Email saya:  ajotngu21@gmail.com
Add Fb saya : Haliza Kamis untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : Wellness Essentials untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment