Friday 8 April 2016

Shaklee True Story 12 - Eczema Sembuh Dengan Herbal Blend Shaklee

Assalamualaikum semua.
Hari ni saya nak share kisah adik Ariana Maryam yang menghidap Eczema yang teruk di pipinya. 

Jom baca bersama-sama. 
 
Semoga dengan perkongsian ini dapat membantu ramai lagi kanak-kanak lain @ orang dewasa yang ada masalah Eczema ini untuk sembuh. Maklumlah.. Perkara yang baik ni kita kena kongsikan. Tak boleh simpan sorang-sorang.








"Assalamualaikum. Hi Saya Ainul ibu kepada Ariana Maryam 1 tahun 3 bulan. Saya ingin berkongsi pengalaman saya dan anak saya Maryam yang mempunyai masalah eczema pada pipi yang teruk.

Pada umur Maryam 4bulan, pipi Maryam naik merah dan kering. Bila time panas lagi la kering dan sebab kan pipi dia makin merah dan berdarah.

Maryam sendiri tidak selesa. sering menggaru. menangis bila panas. Susah hati ibu melihat keadaan maryam masa itu.

Pelbagai jenis cream yang saya telah sapu namun tidak sesuai untuk maryam. Ada sesetengah ubat ada bahan kimia dan saya takut nak letak di pipi maryam. Risau terkena tangan dia dan dia masukkan tangan ke mulut.

Akhirnya saya berjumpa cream Shaklee iaitu HERBAL BLEND. Saya tak risau nak sapu di pipinya sebab saya tahu bahan dalamnya adalah bahan semulajadi seperti jagung, rosemary.

Saya konsistent sapu di pipi maryam setiap hari. Setiap masa saya akan sapu pada pipi nya.

Masa Maryam berusia 11 bulan pipi maryam sudah tiada lagi merah, kering. Pipi nya makin bersih, putih dan cantik.

Hati ibu mana tak gembira kan.


Sehingga sekarang HERBAL BLEND adalah cream WAJIB ada di rumah saya dan pasti bawa ke mana mana.
 

Terima kasih shaklee mengembalikan senyuman puteri saya Ariana Maryam".
  
 


Sengsara kalau kita kena Eczema ni. Dengan kulit keringnya, rasa pedih dan adakalanya boleh berdarah walaupun disentuh sedikit je. Bayangkan kalau insan kesayangan kita yang kena Eczema ni. Sedihkan..


Alhamdulillah berkat usaha dan izin Allah, adik Ariana Maryam sembuh Eczema.



Nak order juga?
Meh pm|sms|whatsapp saya:
 

Haliza Kamis 017-6396124
Kamarul Rahmat 017-3368777

Pengedar Shaklee PRO Anda
SID 894712

No comments:

Post a Comment