Wednesday, 5 October 2016

Testimoni Syampu & Perapi Shaklee


Assalam semua.
Nak tau tak jenis syampu apa yang saya gunakan?

Tentulah saya gunakan syampu Prosante daripada Shaklee.





Sebelum ni saya memang menghadapi masalah rambut gugur tiap-tiap hari sapu sampah mesti jumpa rambut yang banyak gugur, kulit kepala gatal (dah macam ada kutu pulak, walhal takda pun) dan kelemumur.

Alhamdulillah, sejak menggunakan syampu Prosante ni rambut saya dah jarang gugur, kawasan yang botak dah tumbuh rambut dan uban saya makin berkurang.

Maksudnya apa tu?
Kulit kepala saya dah sihat dan cukup nutrisi. Dah tak da kelemumur jugak tau. Seronok.

Plus... Dah takda bau masam rambut walaupun saya bertudung.

Psssttt. Tahan lama plak tu.

.

Nak juga?
Hubungilah saya:

Haliza Kamis 017-6396124
Kamarul Rahmat. 017-3368777
Pengedar Shaklee PRO Anda
SID 894712

#shakleeshampoo #revitalizingshampoo #lightweightconditioner #setpenjagaanrambut #rambutsihat