Thursday, 6 October 2016

Cuci Buah-Buahan Dengan Pencuci Serbaguna Basic H

Assalamualaikum semua.

Nampak buih sabun?
Mesti ade yg cakap "eh, x bahaya ke cuci buah-buahan dalam sabun? Buah sedap plak tu.."

Jawapan saya, "tentulah tak bahaya sebab saya gunakan pencuci serbaguna yg 100% selamat, 100% berkesan dan 100% mesra alam".





Lepas ni saya tunjuk buah yang dah dibilas pula ye.





Ini la rupa buah2an yang saya rendam dengan sabun a.k.a Pencuci serbaguna Basic H Shaklee.

Sebenarnya saya rendam cuma 20 minit je. Elok manis je buahnye. Takde rasa sabun. Yang pasti anak-anak makan juga. Takda sakit perut pun. Memang semulajadi tau.

P/s: Daun strawbery tu bkn men kembang lagi. Macam baru dipetik je. Kekal semulajadi....



Nak tau lebih lanjut tentang Basic H ni, boleh click ------>  Basic H Shaklee