Sunday 21 September 2014

Side Effect Makan Produk Shaklee

Minggu lepas saya dan hubby pergi ke Plaza Masalam kat Seksyen 9, Shah Alam. Kami pergi untuk lunch di Pelita Nasi Kandar. Huhuhu. Saya suka makan ayam kicap madu, sayur peria goreng dan kuah campur. Memang favourite saya tu.

Kemudian, kami berjalan dari 1 kedai ke lot kedai yang lain.

Langkah kami terhenti di kedai emas Habib. Wah... Emas 916, 1 gram RM150. Diskaun RM5. So, tinggal RM145 segram. Murah la tu...

Kami dilayan oleh seorang gadis muda. Dari cincin belah rotan ke cincin berlian. Memang ada yang terkenan dihati. Tapi nak jadi cerita, kami ditanya dengan soalan cepu emas dari gadis tadi.

"Bila majlis nak langsung kak?"

Kami ketawa... Saya pun jawab kat adik manis tu..

"Dik, kami dah kawen la dik, anak dah 2 orang tau".

Suami saya pun mencelah, "kami dah nikah lebih 5 taun dah ni".

Adik tadi terus mintak maaf kat kami sambil tersenyum simpul. Dia ingat kami datang nak cari cincin risik, tunang dan kahwin... Sebab nampak mesra lain macam... Rupanya dah kahwin...

Sebelum beredar dari kedai emas tu, saya saja test adik manis tu. Saya minta dia teka umur saya... Jawapan yang saya terima agak mengejutkan.

Dia teka umur saya 28 tahun... Huhuhu... Begitu muda remaja.

Saya bagi tau dia umur sebenar saya. Tengok muka die terkejut besar... Mana taknya, umur saya dah 32 tahun!!!

Nah... Rahsianya, saya makan produk Shaklee. Sampaikan mak dara ni disangka masih anak dara. Hihihi... Suami jeles, geleng kepala...

Produk yang saya konsisten makan ialah SR Vita-C, Vitalea, B-Complex, Lecithin, Herblax, Chinch Shake, Performance Drink, ESP...

Huhuhu... Nampak macam banyak je kan.. Kalau makan ikut jadual, tak la banyak mana pun. Janji tau yang mana nak kena makan dulu..

Perlukan bantuan?
Nak kulit muda remaja macam saya juga?


pm|sms|whatsapp:
Haliza Kamis
FB: Haliza Kamis
Page: Wellness Essentials
017-6396124
SID: 894712



No comments:

Post a Comment