Friday 12 September 2014

Tips Nak Minum Collagen Powder Agar Tidak Rasa Hanyir


Memandangkan bulan ni promo Collagen Powder yang famous, saya nak share cara-cara saya minum Collagen Powder ni. Sebab ade yang bisik-bisik kata ada bau dan rasa hanyir masa nak minum. Macam makan ikan tak masak la... Rasa tak tertelan la... Susahnya... Tau nak buat macam mana...

Haa... Kat bawah ni saya cita rahsia nak hilangkan bau hanyir tu... Sebenarnya, tak de la hanyir mana pun sebab saya minum ok je... Ikutkan kalau makan jamu lagi rasa tak tertelan...





Tips nak minum Collagen Powder agar tidak rasa hanyir:


Bancuh Collagen Powder ~
- add on Performance Drink
- add on ESP
- add on Meal Shakes
- add on jus kesukaan anda
- add on madu
- add on air yogourt
- add on air kordial 
- add on air koko


Saya suka bereksperimen ketika bancuh collagen ni sebab saya nak rasa pelbagai perisa. tapi kalau nak lebih asli, kacau je ngan air masak biasa tu... Lagi terangkat!!!

 


Sebarang Pertanyaan dan Pembelian:
Call / SMS / WA :  017-6396124

Email saya:  ajotngu21@gmail.com
Add Fb saya : Haliza Kamis untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : Wellness Essentials untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

No comments:

Post a Comment