Monday 25 January 2016

Shaklee True Story 07 - Bebas Jerawat dan Parut dangan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Korang mesti rasa tak bestkan kalau muka berjerawat teruk. Saya juga mengalami masalah yang sama selepas pakai produk Lyaxxs. Saya pakai 2 kotak. Masa pakai tu kulit memang cantik je. Tapi lepas saya stop guna produk tu, habis mak nenek jerawat semua keluar. Memang hilang rasa konfiden masa tu. Sedih yang amat. Sekarang saya ambil Set Kecantikan Shaklee untuk dapatkan semula kulit saya yang dulu bebas dari jerawat dan menggunakan produk semulajadi, selamat dan mesra alam.

Ok lah, mari kita baca pula testimoni Nurul Shazwani Mohd Salleh.






"Dulu kulit saya agak bersih.. Takde obvious scars.. Memang boleh keluar bare faced tepek bedak baby je. Tak tipu. Bila nak meningkat umur remaja, perasaan nk cuba pelbagai produk pun datang. The last thing i remembered using ialah sabun susu beras.. Mula-mula pakai ok je.. Tapi lepas tu mula naik jerawat yang teruk.. Kononnya pegi facial spa untuk buat treatment.. Tapi masalahnya orang kat spa tu picit semua jerawat with no mercy.. Tak peduli pun walau àir mata deras mengalir.. Muka lepas tu jadi sangat teruk.. Kemerahan dan berparut.. And from that day onwards saya jadi kurang keyakinan diri sebab kulit muka dah teruk..

Kemudian saya bertemu dengan Shaklee dan mula amalkan Set Kecantikan Shaklee.. Vitàmin C dan ESP.. Sebab buudget tak banyak masa tu. Saya ambil 2 supplement ni dulu... Setelah berusaha dan konsisten, alhamdulillah kulit saya semakin pulih. Kulit pun semakin cerah, tona kulit sekata dan saya juga rasa lebih sihat"



Bestkan bila Shaklee dapat membantu ke arah yang lebih baik dan tentunya lebih sihat tanpa penggunaan kosmetik dan pembedahan yang sakit untuk cantik...





Nak order juga?
Meh pm|sms|whatsapp saya:
 

Haliza Kamis 017-6396124
Kamarul Rahmat 017-3368777

Pengedar Shaklee PRO Anda
SID 894712
 

No comments:

Post a Comment