Tuesday 6 January 2015

Rak Pinggan Mangkuk IKEA Seperti Baru

Assalamualaikum wbt.

Nak cerita sikit ni.. Kelmarin, saya mengemas dapur. Memang sangat teruja la jugak. Rasanya dah hampir 2 minggu saya basuh rak tu. Tapi saya basuh bahagian atas je la sebab tak sempat nak cuci yang bahagian bawah tu.

Nak dijadikan cerita, sekali saya kalih belakang rak tu.. MasyaAllah... Kotornya.. Geli pon ada. Nasib ada penyelamat saya. Kejap je dah bersih. Dah macam baru pula rak pinggan mangkuk IKEA saya ni. Tak payah nak nyental kuat-kuat..

Dengan bantuan pencuci serbaguna BASIC H saya, Alhamdulillah... Seperti baru. Rasailah sendiri, baru tau...


TESTIMONI SENDIRI 

 

 
Kesan degil hilang selepas dicuci dengan Basic H



Kotoran dicelah-celah pun hilang



Testimoni yang lain berkaitan Basic H ~ Kuali Bersih Tanpa Kesan Degil




Sebarang Pertanyaan dan Pembelian, Hubungi:


Haliza Binti Kamis
Telefon/SMS/Whatsapp: 017-6396124
Email saya: ajotngu21@gmail.com
Add Fb saya : http://www.facebook.com/mamabatrisya untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/SihatCergasAnggunCantik untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment