Friday 29 January 2016

Shaklee True Story 09 - Kena Chicken Pox Ketika Mengandung dan Cara Mengatasi Masalah Parut Chicken Pox

Assalammualaikum semua.

Mesti masalah akan timbulkan bila mengandung pastu kena chicken pox-kan. Korang mesti tak tau macamana nak buatkan. Nak bagi nutrisi kat baby lagi.. Nak bagi kulit nampak cantik semula.

Okey. Meh nak cerita pengalaman Sis Najihah Razali ni kat semua.
Alhamdulillah baby sihat dan lepas bersalin dapat bonus!! Kulit dah cantik.





"Orang kata bila dewasa kena chicken pox, sakit dia lagi semacam kan. Dan semakin meningkat usia, parut semakin susah nak hilang.
.

Kena chicken pox semasa mengandung, memang saya tidak fokus langsung untuk baiki kulit, fokus saya memang untuk kesihatan bayi dalam kandungan je.
.

Memang pasrah la bila rakan ofis ada yang mengejek ' Eeee buruk dah muka dia'. Mungkin sekadar bergurau tapi panas juga la telinga masa tu hahahaha.
.

Lebih malu lagi dengan suami la, muka comot semacam kan. Kena la juga tepek foundation dan bedak sebab malu nya dekat suami. Tapi rimasnya sebab saya ni pulak memang jenis tak berbedak apa lagi foundation. Rasa kulit tak dapat bernafas dan parut pun tak elok-elok juga kan.
.

Sampai lah satu hari saya ambil gambar dan baru saya perasan yang parut semakin memudar. Bila diterangkan oleh upline saya, rupanya dalam Set Hamil Shaklee pun ada vitamin untuk kulit iaitu ESP, B-Complex dan Sustained Release Vita C.
.

Alhamdulillah seronok sangat rasa. Selepas habis pantang pula, saya tambah Vita E Complex dan suami perasan perubahan kat kulit. Dia kata nampak berseri-seri, kalau tak dulu kulit nampak kusam je. Saya pun perasan yang sama, rasa tona kulit semakin sekata.
.

Nak dapatkan kulit yang cantik, bukan sahaja perlu jaga dari luar tapi perlu jaga dari dalaman juga. Set Kulit Shaklee memang pilihan saya, lebih sihat dan lebih cantik dengan vitamin semulajadi!"




Bestkan bila Shaklee dapat membantu ke arah yang lebih baik dan tentunya lebih sihat tanpa kesan sampingan dari ubat-ubatan hanya untuk cantik... Sebabnya kesan chicken pox bila kena ketika dewasa, parutnya susah nak hilang. Lagi-lagi kena ketika mengandung.

Lepas makan vitamin Shaklee, kulit berseri-seri, tak kusam dan tona kulit lebih sekata.

 



Nak order juga?
Meh pm|sms|whatsapp saya:
 

Haliza Kamis 017-6396124
Kamarul Rahmat 017-3368777

Pengedar Shaklee PRO Anda
SID 894712

No comments:

Post a Comment