Sunday 2 March 2014

Masker Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum...
Saya nak share sedikit testimoni diri saya dengan SR Vita-C Shaklee yang sangat hot ni.


Pada 16/02/2014 yang lepas, Saya dok seharian berada di luar rumah di luar... Berjalan2 dgn family tercinta. Bukan jauh pun, sekadar pergi AEON Big je.... Hahahaha.... Nak pikat suami la kan.... Kena la nampak cantik....


Nak jadi cerita, muka rasa tak fresh.. Letih... Berminyak... Maklum la.. Siang tadi saya pakai make-up (compact powder-nipis, blusher, celak, lipstik).. Slalu saya pakai baby powder + celak + lipstik je... Walaupun ke office...

Balik je rumah, saya capai Shaklee Sustained Released Vita-C... Saya patahkan 3 bahagian.. Kemudian, saya amik 1 bahagian kecil.. Masuk dalam piring + air sikit.. Cukup sekadar untuk kembangkan Vita-C tu...



Lepas tu apalagi.. Bila dah hancur, saya kasi scrub & biarkan je vit c tu kering kat muka ni selama 2 jam... Ala-ala masker gitu (kalau nk biar semalaman pon boleh... Saya malas nk tunggu lama)..


Lihatlah hasilnya... Kulit lebih segar, halus, lembut dan yang penting... Sangat fresh... Boleh guna separuh pada hubby... Tak pun.. Selang 3 hari... Boleh tepek kat muka lagi... Jimat banyak... Boleh makan... Boleh pakai jugak... 2 in 1...


pm|sms|whatsapp:
Haliza Kamis
017-6396124

No comments:

Post a Comment