Thursday 19 June 2014

Kebaikan B-Complex Shaklee

Ramai yang terlepas pandang dengan satu vitamin yang tidak kurang pentingnya kepada tubuh badan kita. Tidak lain dan tidak bukan adalah vitamin B-Complex. 

Saya telah mengamalkan vitamin ini sejak anak saya yang kedua berusia 3 bulan sehinggalah sekarang, anak saya sudah 2 tahun 2 bulan.
Kesannya memang terbaik. Saya kurang stress, tubuh badan kurang letih dan saya dah lama tak kena migrain.




Tapi, antara bonus yang saya dapat daripada B-Complex yang nak saya share kat sini ialah, kulit muka dan tubuh saya bertambah sihat dan cantik. Hasil gabungan Sustained Release Vita-C dan Vitamin E Shaklee. Memang terbaik!!

Saya sudah, anda bila lagi?

Info dan pesanan
pm|sms|whatsapp:
Haliza Kamis
017-6396124
FB Page: Wellness Essentials
www.myvitaminstore.blogspot.com

No comments:

Post a Comment