Friday 20 June 2014

Bahang Piala Dunia 2014 semakin panas...


Malaysia kini mengalami perubahan cuaca yang dikenali dengan fenomena El-Nino. Ia mengakibatkan cuaca bertambah panas dan membahang. Ramai yang dijangkiti demam, selesema, batuk, diserang asma, ruam badan, ekzema dan lain-lain penyakit lagi.





Bagaimana pula kita sebagai ibu bapa yang ingin melindungi anak-anak yang tersayang?  Bagi saya, saya akan menghadkan anak-anak daripada aktiviti luar rumah. Selain itu, saya juga akan pastikan anak-anak dan suami saya minum air masak lebih dari biasa.

Saya juga akan berikan kepada mereka minuman Performance Drink dan krim sapuan Herbal Blend untuk mengatasi masalah dehidrasi dan ruam badan akibat cuaca panas. Nak tau lebih lanjut? 

Sila tekan Sini untuk maklumat berkaitan Performance Drink.


Info dan Pesanan:
Haliza Kamis
SID: 894712
017-6396124

No comments:

Post a Comment