Saturday 3 January 2015

Promosi Januari 2015 : Vivix, Alfalfa & Vitalea For Children


Assalamualaikum dan Hai!!
Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat tahun baru 2015.

Bulan ini merupakan bulan yang sangat istimewa kerana Shaklee buat promosi 3 produk kesihatan secara serentak. Produk yang ditawarkan oleh Shaklee sempena Promosi Januari 2015 ialah Vivix, Alfalfa Complex dan Vitalea For Children.






Promosi Vivix Januari 2015

Vivix Beli 6 Percuma 1

Vivix Twin Pack


Antara produk kesukaan emak saya ialah Vivix. Produk ini banyak khasiat dan manfaatnya. Mak saya suka kerana rasanya yang manis masam buah. Lepas tu, tak perlu nak bancuh-bancuh. Hanya minum sesudu kfc je setiap hari untuk kesihatan berpanjangan.

Kalau nak tau lebih lanjut tentang Vivix, boleh klik di Sini dan di Sini

Sangatlah beruntung kalau membeli Vivix di waktu promosi kerana harganya yang jauh lebih murah berbanding pada waktu biasa. Jangan lepaskan peluang untuk merasainya sendiri dan WAJIB buat stok selama setahun. Rugi kalau tak GRAB Vivix ni.




Promosi Alfalfa 2015

Alfalfa Beli 6 Percuma 1

Alfalfa Twin Pack


Alfalfa dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan. Sebab apa saya gelarkannya begitu? Nak tahu sebab-sebabnya? Meh saya bagitau serba-sedikit tentang kehebatan Alfalfa. Ianya merupakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian. Sangat hebat untuk membantu:


  1. Ibu Menyusu yang ingin Memperbanyakkan Susu Ibu
  2. Individu yang nak kuruskan badan
  3. Individu yang mengalami masalah sembelit
  4. Individu yang Gout
  5. Individu yang Asthma
  6. Individu yang Allergik
  7. Wanita yang mengalami masalah keputihan
  8. Dan macam-macam lagi kelebihan yang ada pada Alfalfa ni.
Nak tau lebih lanjut tentang Alfalfa, boleh klik di Sini

Sangat rugilah kalau anda tak membeli Alfalfa ni. Saya suka alfalfa sebab saya boleh kuruskan badan dan membantu masalah keputihan saya.




Promosi Vitalea For Children

Beli 3 Percuma 1


Vitalea For Children ni dah lama tak ada di pasaran Malaysia. Hampir 2 tahun lamanya. Sebab-sebab Shaklee menghentikan penjualan Vitalea For Children ni sebab Shaklee nak upgradekan kandungan khasiatnya.Kemunculan Vitalea For Kid ni memang ditunggu-tunggu oleh semua ibu-ibu. Ianya merupakan multivitamin yang boleh dikunyah dan mempunyai rasanya yang sedap selain membantu tumbesaran anak-anak.

Jom belikan Vitalea For Kid untuk anak-anak anda.


Jangan lepaskan peluang untuk membeli vitamin Shaklee ketika Promosi. 




Sebarang Pertanyaan dan Pembelian:
Call / SMS / WA :  017-6396124
Email saya:  ajotngu21@gmail.com
Add Fb saya : http://www.facebook.com/mamabatrisya untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/SihatCergasAnggunCantik untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment